
Likwidacja barier transportowych
Podsumowanie likwidacji barier transportowych w dostępie do szkoły w Pomysku Wielkim
8 kwietnia 2021
Realizacja projektu polegała na likwidacji barier transportowych w dostępie osób niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej im. Świętego Jana Pawła II w Pomysku Wielkim poprzez zakup samochodu osobowego tzw. „mikrobusa”, który w wersji standardowej jest samochodem 9-miejscowym.
Pojazd przewozi uczniów do szkoły w Pomysku Wielkim z rejonu będącego w obrębie jej przynależności, a także do placówek służących ich rehabilitacji oraz do placówek z zakresu edukacji, kultury i sportu.
Dzięki zakupowi mikrobusa dowożonym uczniom zapewniono większe bezpieczeństwo i standard podróży oraz zostały zlikwidowane kolizje czasowe, przez co nastąpiła poprawa dostępu dla wszystkich niepełnosprawnych uczniów, do placówek służących rehabilitacji osób niepełnosprawnych oraz edukacji, kultury i sportu.
Całkowity koszt zakupu: 145 204,58 zł
Dofinansowanie: 80 000,00 zł
Inwestycja została zrealizowana w ramach umowy z Powiatem Bytowskim o dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych projektu pt. „Likwidacja barier transportowych w dostępie osób niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej im. Świętego Jana Pawła II w Pomysku Wielkim” w ramach obszaru D Programu wyrównywania różnic między regionami III.
Dzięki zakupowi mikrobusa dowożonym uczniom zapewniono większe bezpieczeństwo i standard podróży oraz zostały zlikwidowane kolizje czasowe, przez co nastąpiła poprawa dostępu dla wszystkich niepełnosprawnych uczniów, do placówek służących rehabilitacji osób niepełnosprawnych oraz edukacji, kultury i sportu.
Całkowity koszt zakupu: 145 204,58 zł
Dofinansowanie: 80 000,00 zł
Inwestycja została zrealizowana w ramach umowy z Powiatem Bytowskim o dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych projektu pt. „Likwidacja barier transportowych w dostępie osób niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej im. Świętego Jana Pawła II w Pomysku Wielkim” w ramach obszaru D Programu wyrównywania różnic między regionami III.